miercuri, 26 octombrie 2011

Design19 - 5 intrebari despre retelele sociale

1. Conteaza numarul contactelor?

Numarul impresionant de contacte sta la baza starnirii interesului unui vizitator. Desi un nume necunoscut, in momentul cand se observa numarul mare de contacte, vizitatorul doreste sa vada motivul. Avand un numar mare de “like-uri” sau de “followers” reprezinta o cale de distributie sigura a informatiilor furnizate. Design19 va ofera ca exemplu “American Express” detin peste 2 milioane de contacte pe Facebook si cu siguranta detin si aproximativ acelasi numar de clienti efectiv care la randul lor atrag alti clienti. In cele din urma reteaua sociala inseamna impartirea si vizualizarea informatiilor; cu cat numarul celor care viziteaza pagina creste cu atat cresc si sansele noastre de dezvoltare.

2. Care este mijlocul de comunicare?
Un lucru esential evidentiat de Design19 pentru ascensiunea in cadrul pietelor de desfacere este enuntarea unui mesaj in cadrul retelelor sociale. Acest lucru este evident si din eforturile realizate de Facebook care de-a lungul timpului a sustinut dezvoltarea continua a companiilor si a brand-urilor; idee sustinuta si de schimbul de informatii realizat intre brand-uri precum Starbucks, Clinique, Audi.

3. Experti in comunicare?
Activitatea din cadrul retelelor sociale este foaste intensa. Motiv pentru care exista oameni specializati care nu fac altceva decat studiaza toate aplicatiile retelelor sociale. Comunicarea este pentru ei obiectivul principal. In mod evident acestia ajuta la largirea oportunitatilor de comunicare si de inregistrare la diferite aplicatii si ne usureaza munca in ceea ce priveste intelegerea acestora.


4. Generatia "media" contine si retelele sociale?
Principalele elemente de dezvoltare a strategiilor de marketing elementare sunt pretul, produsul, promovarea, plasamentul care sustin in continuare capacitatea unei companii de a deveni brand. Design19 a observat ca in ultimii ani, strategiile de marketing online au inceput sa prinda un nou contur in timp ce marketingul traditional a inregistrat scaderi considerabile. Chiar daca nu tuturor ne sunt accesibile aceste noi tendinte nu trebuie sa uitam ca piata online, indiferent daca vorbim de produse sau servicii este in continua crestere.


5. Retea sociala in mainile unui PR
Cand in cadrul companiei nu exista o persoana eficienta in promovare, Design19 recomanda folosirea serviciilor unei companii de relatii publice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu